Vydrží mBank bez poplatků? Ptejte se generálního ředitele on-line
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 6. prosince 2007 do 23:59
OTÁZKA:
Dobry den, pred 2 tydny jsem zadal o zalozeni uctu pres internet a nikdo se mi neozval. Dal jsem vasi bance svoje osobni udaje v dobre vire, ze se stanu snadno klientem. Nyni se mi dosavadni vas pristup jevi jako neseriozni. Kam se mohu obratit? Urcite nebudu jediny, resite to nejak?
THX
OTÁZKA:
chápu to tedy dobře že jste čistě internetová banka a nebudete otevírat kamenné pobočky?
postpat
OTÁZKA:
Dobrý den,
jakou má zákazník jistotu, že za nějakou dobu, až získáte potřebný počet klientů svůj ceník "neupravíte" a nezavedete poplatky podobné u ostatních bank?
František Perlička
OTÁZKA:
Překvapila mne příjemně rychlost, s jakou banka komunikovala, po vyplnění formuláře na net dva dny nato zpráva, pak telefonát, další 3 dny domluveno na telefonu schůzka, včera podpis smlouvy, přihlásil jsem se a vše funguje, nicméně proč musím čekat dalších 5 dní dle sdělení operátora na m-lince na to, že si budu moci v systému již aktivní účet nechat posílat platby? a Proč nemohu objednat již i kartu, prý musím počkat až do poloviny prosince, když je nyní na netu nabízena standardně? Děkuji
Petr
OTÁZKA:
Dobry den, zajimalo by mne, proc pozadujete, aby klient podepsal souhlas s poskytnutim osobnich udaju, ve kterem souhlasi i s poskytnutim udaju do bankovniho a nebankovniho registru, kdyz podepisuje smlouvu o vedeni uctu? Chapu bankovni registr, ale proc nebankovni? Dekuji za odpoved.
zvedavy skoroklient
OTÁZKA:
Dobry den, do kedy si myslite, ze mBanka vydrzi s nulovymi poplatkami za vsetky "terajsie sluzby"?
Peter Ciciavec
OTÁZKA:
Dobrý den pane řediteli,
opravdu věříte tomu, že je internetové bankovnictví tak bezpečné? V době, kdy je možné prostřednictvím PC téměř vše.
Pokud skutečně bude pravdou, to co zde bylo napsáno, úroky, bezpoplatkový systém, potom budu rád, když mi dáte www odkaz na stránky, kde se dozvím více.
Přeji Vám úspěch!
zdeněk.langer
OTÁZKA:
Dobrý den, rád bych věděl do jaké částky jsou u vás pojištěny peníze na spořícím kontu eMAX (popř. na účtu mKONTO).
Martin Kačírek
OTÁZKA:
Dobrý den - plánujete v budocnosti i zavedení termínovaných vkladů, vkladových certifikátů a podobně ? Pokud ano, budou úročeny podobně zajímavě, jako Váš spořící účet ?
stowaway
OTÁZKA:
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli a kdy budete nabízet i účet v cizí měně (EUR, USD) a jestli jste uvažujete i o multiměnovém účtu jako má eBanka (1 číslo účtu pro více měn). Umožňuje vaše banka i vklad hotovosti? Děkuji.
Lukáš
OTÁZKA:
Dobrý den, kdy plánujete možnost plateb do zahraničí, a s jakým poplatkem (nemluvím teď o poplatcích transakčních a cílové banky v módu SHA či OUR ale čistě o poplatku vaší banky)? Budete přitom rozlišovat mezi zeměmi Eurozóny a ostatním zahraničím?
Pavel
OTÁZKA:
Dobrý den, byl jsem letos v USA a založil jsem si účet u středně velké banky, mimo jiné jsem získal bonus za založeni účtu a samozdřejmě vedeni účtu, výběry, internetové bankovnictví to vše bez poplatku! Kdy si myslíte, že se stejných nebo podobných podmínek dočkáme i v ČR? Děkuji
Jiří P.
OTÁZKA:
Dobrý den. Jak tak čtu, tak většina věcí bude až v prvním kvartále 2008. Proč jste tedy otevírali v ĆR již nyní, když nejste schopni téměř nic nabídnout? Díky za odpověď.
Ellen
OTÁZKA:
Dobrý den pane Najar, uvažuje BRE Bank o navýšení pojištění vkladů ze současných 22 tis. EUR na vyšší částku, jako např. ING?
Děkuji
Libor
OTÁZKA:
Dobrý den, je možné si na účet u mBank nechat zaslat platbu ze zahraničí? Pokud ano, je to zdarma?
Roman
předchozí | 1 2 3 4 5 | další |